четверг, 8 января 2015 г.

Завдання з української мови 
на зимові канікули

  1.     Виписати слова, в яких звуків більше, ніж букв.
  1. Виписати слова, в яких звуків менше, ніж букв.
  2. Виписати слова, в яких звуків і букв однаково.
  3. Зробити повний звуковий аналіз підкресленого слова.
  4. Записати слова в алфавітному порядку.

         Щавель, маяк, Алла, бійка, їжачок, честь, джем, бурян.


         Дзьоб, цвях, сім’я, гілля, юрба, фільм, щастя, пам’ять.


         М’ясо, юннат, ґедзь, Льоня, щітка, джерело, йній, яєчко.
                
           
          З дужок вибери потрiбнi за змiстом слова i запиши речення.
            Стояла тепла ясна (весна, лiто, осiнь, зима).
            Осiннє (повiтря, небо, горизонт) прозоре, тихе. 
            На безхмарному небi сяяло (мiсяць, сонце, зiрки). 
            Пiд його косим промiнням золотом горiло листя (дуби, ясени, клени).

          Перебудуй розповiднi речення у спонукальнi.
         Ми любимо свою землю.
         Перед їжею треба мити руки.
         За партою слiд сидiти рiвно.
         Кожна людина повинна берегти рiдну природу.

        Спиши текст , вставляючи на мiсцi крапок пропущенi букви .
            Бiлокоса чарiвниця з..ма примчала на бiлому конi у сади i парки .
         Торкнулася чарiвною паличкою в..рхiвок д..рев . I заiскрилися на них
         кр..шталевi шати . Срiбнi м..режанi намiтки , бiлi пишнi платтячка .
         На з..млi iскриться гаптований килим . У в..сокому холодному небi
         повiльно пл..вуть хмари , нiби в..ликi бiлi кораблi .

       Поданий текст зазнав пошкоджень.    Допоможи навести лад, запиши речення у такому порядку, щоб вийшла зв'язна роз­повідь.

Петрик повісив на гілочках шматочки хліба.
Ласували гостинцями зайці і птахи.
Діти прикрасили в лісі ялинку.
Ваня приніс моркву і капустину.

Розбери слова за будовою (закінчення, основа, корінь, префікс, суфікс).

Маленький, прибіг, смішинка, стілець, садівники, прилетіли.




                



Комментариев нет:

Отправить комментарий